EHBO

's-Gravenzande

Een Reanimatie/ AED cursus volgen

Een hartstilstand komt altijd onverwacht. Het overkomt elk jaar 15.000 à 16.000 Nederlanders. Zorg er voor dat u dan niet hulpeloos toekijkt. Iedereen vanaf 13 jaar kan het leren.

Door het volgen van een Reanimatie- en AED-cursus, bent u voorbereid. In 3 uur leert u een hartstilstand herkennen, mond-op-mondbeademing geven, hartmassage (reanimatie) toepassen en de Automatische Externe Defibrillator (AED) gebruiken. Dit laatste heet ‘defibrilleren’.

Wij werken met het nieuwste lesmateriaal zoal Lear dal Lttle Anne waarbij 6 cursisten gelijktijdig  kunnen reanimeren en waarbij de resultaten direct te volgen zijn op een tablet bij de instructeur via het qcpr systeem ( ook de AED's zijn op dit systeem aangesloten).

Uw instructeur is in het bezit van een certificaat van de Nederlandse Reanimatie Raad (NRR). De theorie leert u met behulp van het lesboekje.

Na de cursus ontvangt u een officieel certificaat van de Hartstichting en de NRR. Daarna volgt u 1 keer per jaar een herhalingsles.

Aantal avonden: 1  van 3 uur

Kosten nieuwe cursus: € 35,- p/p. (3 uur)

Kosten Herhaling: € 15,- p/p. ( 2 uur)

Voor een groep (intern of extern) worden speciale prijzen gerekend ( neem contact op met de ledenadministratie).

Veel zorgverzekeraars vergoeden deze cursus.

Om u in te schrijven gaat u naar “Aanmelden”.